Contributie & lidmaatschap.

Contributie kosten 2023 – 2024 per leeftijdsklasse:

Kinderen t/m 12 jr. leeftijd – Totaal €95,- à €9,50 per maand.

Kinderen van 13 Tot 18 jaar – Totaal €110,- à €11,- per maand.

Volwassenen vanaf 18 –  €175,- à €17,50 per maand.

Het contributiebedrag wordt in 10 maandelijkse termijnen afgeschreven. Mocht u kiezen voor een tweede sport, dan betaalt u voor dit lidmaatschap de helft van de contributie.

Wilt u uw lidmaatschap voor een bepaalde tak van sport opzeggen? Dan dient u dit schriftelijk of per mail te doen voor 1 juni doen. Dat kunt u doen door een brief in de bus te doen bij ons contactpersoon Roelie Lanting (Pelikaanstraat 9) of mail te sturen naar: ledenadministratie@svydedepunt.nl.

Houdt u er dan wel rekening mee dat wanneer u het lidmaatschap in de loop van een boekjaar beëindigt, u de contributie voor het gehele boekjaar dient te betalen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u altijd contact opnemen met één van de bestuursleden.

2609total visits,2visits today